1 april

Hej från ett molnigt och lite snöigt Umeå. Jag har åkt hem från Hemavan för att gå på Umeå Open, kramas med mina vänner, bli ompysslad av familjen och klappa på min kanin Bilbo. Jag har i vanlig ordning lyckats bli ordentligt sjuk, så som jag alltid blir när någonting stort händer; senaste gången jag var på Umeå Open, under min och mina vänners studentresa till Barcelona, när jag började på mitt nya jobb i höstas, när jag och Henke skulle fira nyår i Stockholm. And so it continues. Idag har jag haft feber, halsont, ont i luftrören och så har jag snorat i mängder.
 
Hur som helst. Igår var vi på Umeå Open, såg Säkert! och sedan struntade vi i festivalen och dansade loss på Hundra hela kvällen. Jag fick lite hångel. Heja mig. Sedan åt vi en obligatorisk efter-klubben-måltid på Max innan vi alla åkte hem. Idag möttes tre fjärdedelar av sällskapet och åt kinamat tillsammans. Så himla bra.
0 kommentarer